dimecres, 18 de març del 2015

Craft it slow: àlbum de scrap "Happy Birthday"


Avui un altre post de la serie "Craft it slow", manualitats fetes de forma slow (com us explicava en aquest post), i avui la cosa va d'scrap: us ensenyo l'àlbum que vaig enfilar al taller que vaig fer (al maig!) a Cromatismes amb la Bego de Tea on the Moon i que vaig acabar a casa i em va servir de regal d'aniversari per a la meva germana.

Hoy otro post de la serie "Craft it slow", manualidades hechas de forma slow (como os explicaba en este post), y hoy la cosa va de scrap: os enseño el álbum que empecé en el taller que hice (en mayo!) en Cromatismes con Bego de Tea on the Moon y que terminé en casa y me sirvió de regalo de cumpleaños para mi hermana.
 
Aquesta va ser la meva primera experiència amb l'scrap. Sí, sí, com ho sentiu: una crafty com jo i no havia provat aquest DIY que està tan de moda! No perquè no m'agradin els àlbums i els lay-outs, sinó perquè (al contrari!) m'encanten i no m'hi volia enganxar: el meu dia a dia té molt poques hores lliures i ja no tinc temps per fer tots els DIY que vull provar, de fet, a vegades em costa adormir-me perquè el meu cap no pot parar de pensar-hi. A més a més, el meu armari de les manualitats està a petar i he hagut de robar-li una estanteria al meu maridu (jiji) per posar-hi les últimes adquisicions crafty i crec que si començo a portar-li Big-Shots, troquels i papers de scrap m'enviarà, a mi i al meu material, de potetes al carrer... 

Esta fue mi primera experiencia con el scrap. Si, si, como lo oís: una crafty como yo y no había probado este DIY que está tan de moda! No porque no me gusten los álbumes y los lay-outs, sino porque (al contrario !) me encantan y no me quería enganchar: mi día a día tiene muy pocas horas libres y ya no tengo tiempo para hacer todos los DIY que quiero probar, de hecho a veces me cuesta dormirme porque mi cabeza no puede parar de pensar en ellos. Además, mi armario de las manualidades está que no cabe un alfiler y he tenido que robarle una estantería a mi marido (jiji) para poner mis últimas adquisiciones crafty y creo que si empiezo a comprar Big-Shots, troqueles y papeles de scrap me pondrá, a mi y todo mi material, de patitas en la calle...

Però, és clar, quan vaig saber que la Bego de Tea on the Moon, a qui admiro per les seves fotos i tots els seus DIY (us recomano que us passegeu pel seu blog, és una delícia), feia un curs de scrap a Cromatismes i que a més coincidiria amb unes quantes noies del grup de Bloggers & More, no m'ho vaig pensar dues vegades i em vaig llençar a la piscina.

Pero, claro, cuando supe que Bego de Tea on the Moon, a quien admiro por sus fotos y todos sus DIY (os recomiendo que os pasear por su blog, es una delicia), hacía un curso de scrap en Cromatismes y que además coincidiría con unas cuantas chicas del grupo de Bloggers & More, no me lo pensé dos veces y me lancé a la piscina.

El curs em va agradar moltíssim! La Bego ho portava tot molt ben organitzat per a que aprenguéssim vàries tècniques (tintes, embossing en sec i en moll, stencil) i ens quedés l'esquelet de l'àlbum, de manera que a casa acabéssim de posar-hi els elements decoratius i les fotos.

El curso me gustó muchísimo! Bego lo llevaba todo muy bien organizado para que aprendiéramos varias técnicas (tintas, embossing en seco y en mojado, stencil) y nos quedara el esqueleto del álbum, de manera que en casa acabáramos de poner los elementos decorativos y las fotos.

L'àlbum de la Bego es deia "Happy", però jo, aprofitant que a finals de juny és l'aniversari de la meva germana, vaig decidir transformar-lo en "Happy Birthday" i que fos part del seu regal d'aniversari.
 
El álbum de Bego se llamaba "Happy", pero yo, aprovechando que a finales de junio es el cumpleaños de mi hermana, decidí transformarlo en "Happy Birthday" y que fuera parte de su regalo de cumpleaños.


Va ser un àlbum dedicat a la nostra petita família. Una família que, com ja us vaig dir en aquest post, som una mica tal com raja, especialment la meva germana, fet que lligava amb el caràcter colorista i alegre de l'àlbum. Mireu, mireu a veure què us sembla:

Fue un álbum dedicado a nuestra pequeña familia. Una familia que, como ya os dije en este post, somos un poco tal cual, especialmente mi hermana, lo que ligaba con el carácter colorista y alegre del álbum. Mirad, mirad a ver qué os parece:




Al interior hi havia un petit mini-àlbum que vaig dedicar als petits GRANS moments.
En el interior había un pequeño mini-álbum que dediqué a los pequeños GRANDES momentos.
Com per exemple el dia que va fer els 30 anys:
Como por ejecmplo el día que hizo los 30 años:
O quan la vam anar a veure amb el meu maridu per l'època dels mercats de Nadal.
O cuando la fuimos a ver con mi marido por la época de los mercadillos de Navidad.
Em vaig quedar parada perquè moltes de les fotos eren fetes amb el mòbil i a l'imprimir-les van quedar força bé, com per exemple aquestes dues (la de la dreta m'encanta!).
Me quedé parada porque muchas de las fotos eran hechas con el móvil y al imprimirlas quedaron bastante bien, como por ejemplo estas dos (la de la derecha me encanta!).

Com us vaig explicar en el primer post del blog, el meu pare ens va deixar fa molts anys, de fet, el nom del blog és un petit homenatge a ell, així que des de fa molt temps que a casa nostra som "Les Tres":
Como os conté en el primer post del blog, mi padre nos dejó hace muchos años, de hecho, el nombre del blog es un pequeño homenaje a él, así que desde hace mucho tiempo que en mi casa somos "Las Tres":









Per decorar l'àlbum vaig fer servir alguns dels segells que tinc per casa (en aquell armari on no hi cap ni una agulla i que fa una mica de por d'obrir) com per exemple el dels cactus  de Meli Meló o aquest de "fet amb tot l'amor del món" de Mr Wonderful que no podia ser més cert :)
Para decorar el álbum utilicé algunos de los sellos que tengo por casa (en ese armario donde no cabe un alfiler y que da un poco de miedo de abrir) como por ejemplo el de los cactus Meli Melón o éste de "hecho con todo amor del mundo "de Mr Wonderful que no podía ser más cierto :)
Us he de confessar que tot i que m'agrada molt com va quedar l'àlbum, durant la realització d'algunes pàgines vaig patir el síndrome de la pàgina en blanc i em va fer patir una mica. Fet que amb altres DIY no em passa... Curiós, oi? Potser era falta de pràctica o inspiració? Algun/a scrapbooker en l'audiència que li hagi passat el mateix?

Os he confesar que aunque me gusta mucho como quedó el álbum, durante el proceso de realización de algunas páginas sufrí en el síndrome de la página en blanco que me hizo sufrir un poco. Hecho que con otros DIY no me pasa ... Curioso, ¿verdad? Quizá era falta de práctica o inspiración? Algún/a Scrapbooker en la audiencia que le haya pasado lo mismo?

5 comentaris:

  1. Roser, t'ha quedat xulíssim! I què bé que ens ho vam passar al taller! Tinc ganes de tornar-te a veure! Petons bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Estel!!! Doncs sí que ens ho vam passar molt bé, tant en el taller com en la passejada per Gràcia per la tarda. Va, a veure si ens trobem un dia que fa molt que no ens veiem :( Potser al Handmade Festival?
      Un petonàs!

      Elimina
  2. M'ha agradat moooolt el post! Bé, més em va agradar l'àlbum :)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje, m'alegra que t'agradés el meu àlbum (de novata al) scrap, el vaig fer amb molt carinyo :D. Muaks!

      Elimina
  3. Ooohh!!!Que bonic!!!!
    T'ha quedat molt alegre, tot ple de color :-)
    I Les Tres, ho tinc tan aprop que m'ha emocionat ;-)

    Un petonàs guapa!

    ResponElimina