diumenge, 18 de gener del 2015

4 DIY del meu Nadal / 4 DIY de mi Navidad

Avui, d'una manera breu us vull ensenyar 4 DIY senzills que vaig fer durant les festes de Nadal. Llàstima que siguin un dies una mica d'anar a tope, perquè hi ha un munt d'excuses  per posar-hi una mica de creativitat. Què us sembla? Comencem?
Hoy, de una manera breve os quiero enseñar 4 DIY sencillos que hice durante las fiestas de Navidad. Lástima que sean un días un poco de ir a tope, porque hay un montón de excusas en las que poner un poco de creatividad. Qué os parece? Empezamos?
  
1. Els que em seguiu per les xarxes socials ja vau veure per Cap d'Any, per al concurs de tapes que fem per sopar, em vaig atrevir a fer el cake salat que proposa la Txell en el seu blog i decorar-ho (com no!) amb unes banderetes fetes amb Washi Tape i uns pals de pinxitos amb renos ben graciosos que vaig trobar aquí
1. Los que me seguís por las redes sociales ya visteis que en Nochevieja, para el concurso de tapas que hacemos para cenar, me atreví a hacer el cake salado que propone Txell en su blog y decorarlo (como no!) con unas banderitas hechas con Washi Tape y unos palos de pinchitos con renos bien graciosos que encontré aquí.




2. Per decorar la casa vaig fer uns fanalets amb motivació Nadalenca. Podeu veure el tutorial de com fer-los en aquest post. 
2. Para decorar la casa hice unos farolillos con motivo Navideña. Podéis ver el tutorial de como hacerlos en este post
3. Una de les coses amb que més disfruto és ajudant als Reis a embolicar algun regal que a les botigues no els han embolicat o fent algun que altre vale: cartolina, washi tape, segells, fils baker's twine, peces de fusta,... Tot s'hi val! :D Mireu, mireu: 
3. Una de las cosas con las que más disfruto es ayudando a los Reyes a envolver algún regalo que en las tiendas no les han envuelto o haciendo algún que otro vale: cartulina, washi tape, sellos, hilos baker's twine, piezas de madera, ... Todo vale! :D Mirad, mirad:
 

4. Com us vaig explicar en aquest post, els Reis a casa nostra són molt pràctics, però detallistes al mateix temps i volen que tots els que tenen un regal a casa nostra se l'enduguin dins d'una bossa ben maca. Aquest any van posar el nom de cadascú en unes peces de fusta que ja vénen tallades (que es poden adquirir en botigues de manualitats) i hi van estampar el nom amb uns segells i hi van penjar unes estrelles de fusta i feltre com les de l'any passat. 
4. Como os conté en este post, los Reyes en mi casa son muy prácticos, pero detallistas al mismo tiempo y quieren que todos los que tienen un regalo en nuestra casa se lo lleven dentro de una bolsa bien bonita. Este año pusieron el nombre de cada uno en unas piezas de madera que ya vienen cortadas (que se pueden adquirir en tiendas de manualidades) y estamparon el nombre con unos sellos y colgaron unas estrellas de madera y fieltro como las del año pasado.





Què? Què us han semblat?  Sou de les que com jo practiqueu el DIY amb qualsevol excusa?
Bona setmana!
¿Qué? ¿Qué os han parecido? ¿Sois de las que como yo practicais el DIY con cualquier excusa?
Bona setmana!

6 comentaris:

  1. Siii! Sempre que el temps m'ho permet! Ja saps que m'encanta enredar-me a fer cosetes! M'encanten com queden els noms a les peces de fusta i la idea de tenir preparada la bosseta per cadascú!! Prenc nota! ;D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Txell, cert! Tu també ets una crafter en tota regla (i amb molt molt nivell!).

      Elimina
  2. Quin nadal més bonic que has tingut!!!!!
    Cada un dels seus detalls m'han enamorat!!!!
    I aquestes boses amb els noms...una moneria!!!!

    Jo també em quedo per aquí :-)
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Neus!!!!

      Ens llegim, doncs, petonarros!

      Roser

      Elimina
  3. Un nadal súper creatiu i detallista Roser! Totalment 'acord amb la Txell i la Neus...m'han encantat les peces de fusta amb els noms! Jo també m'ho apunto això! Per cert...els foradets per passar-hi el cordill els vas fer tu o ja el duien?
    Una abraçada gegant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies maca!
      Els foradets els vaig fer amb un taladro petit que tinc (i que una mica més i forado la taula del despatx, oups!). Les peces de fusta les vaig enganxar entre elles, pq sinó cadascuna mirava cap a un cantó diferent.
      Petonarros!

      Elimina